Gesloten wegens klantgerichtheidstraining

Gesloten wegens klantgerichtheidstraining

Dit boek levert een organisatieblauwdruk aan, van het precies formuleren van het doel van de onderneming tot het stroomlijnen van het gedrag van alle medewerkers. Het is een onderbouwde bevestiging van en oude wijsheid die door de hedendaagse drukdoenerij aan het oog is onttokken: echte klantgerichtheid zit diep in de organisatie en is in elke individuele medewerker verankerd. En als dat niet het geval is, dan kunnen allerhande lapmiddeltjes, zoals software, projection, trainingen of werkoverleg, daar niets aan verhelpen.

Auteur | G. Thys
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082028294
Boekomslag voor ISBN: 9789077513149
Boekomslag voor ISBN: 9789029049733
Boekomslag voor ISBN: 9783625119982
Boekomslag voor ISBN: 9789085361428
Boekomslag voor ISBN: 9789461260192


Boekn ©