Ondernemen in transitie: De weg naar succes.

Ondernemen in transitie: De weg naar succes.

Vind je inspiratie en persoonlijke passie. Kijk naar de kansen in de wereld/markt. Ga zo snel mogelijk de markt op om financiering te vinden. Groei zo snel mogelijk. Organiseer en orkestreer die groei slim. En … vergeet niet om van je succes te genieten, om vanuit nieuwe inspiratie de volgende stap te zetten, voor jezelf en als bijdrage aan de wereld.

Dit zijn de zes principes die Derk Loorbach en Leo van Loon in deze SMO-publicatie schetsen om het proces van sociaal ondernemen inzichtelijk te maken. Zes principes die handvatten bieden om je eigen onderneming tot een succes te maken. Met veel inspirerende voorbeelden van concrete sociale ondernemingen die dit principe goed illustreren. Met eigen praktijkervaringen. En onderbouwd vanuit de theorie.

Sociaal ondernemerschap is maatschappelijk relevant, geeft ruimte om je persoonlijke ambities, passies en energie kwijt te kunnen, genereert inkomen en creëert ook nog eens werkgelegenheid.

Deze SMO-publicatie biedt de handreikingen om dit alles realiseren. Deze publicatie is een vervolg op de eerdere SMO-studie Ondernemen in transitie (2014).

Auteur |
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789069624006
Boekomslag voor ISBN: 9789069622507
Boekomslag voor ISBN: 9789055945696
Boekomslag voor ISBN: 9789069622514
Boekomslag voor ISBN: 9789052613918


Boekn ©