Nieuwe tijden, andere organisaties

Nieuwe tijden, andere organisaties

We bevinden ons in een ‘tussentijd’; een chaotische overgangsperiode naar een nieuwe realiteit, waarin ons denken en ons bewustzijn beter in balans komen. Marcel Douma en Henk van der Honing geven hun visie op het ontstaan van de huidige Ego-economie. Zij beschrijven vervolgens hoe het huidige maatschappelijke paradigma aan het verschuiven is en wat dit concreet betekent voor mens, maatschappij en organisatie. In hun beschouwingen mengen zij op een knappe wijze macro-economische-, bedrijfskundige- en filosofische- en psychologische invalshoeken.

Auteur | Marcel Douma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462201408
Boekomslag voor ISBN: 9789461263513
Boekomslag voor ISBN: 9789086920013
Boekomslag voor ISBN: 9789461263308
Boekomslag voor ISBN: 9789013175721


Boekn ©