Handboek marketing en communicatie voor scholen

Handboek marketing en communicatie voor scholen

Het Handboek marketing en communicatie voor scholen gaat in op het belang van een goede profilering voor scholen en de rol die externe en interne communicatie hierbij kan spelen. Ook bespreken de auteurs de verschillende mogelijkheden en instrumenten die scholen hierbij ter beschikking staan. In het boek vindt u voorbeelden en praktische tips waar de school vandaag nog mee aan de slag kan.

De publicatie is een praktisch handboek voor managers en onderwijsgevenden die zich bezig houden met de profilering van de school. Het geeft handvatten om ervoor te zorgen dat de communicatie met leerlingen, ouders en de omgeving van de school goed verloopt.

Auteur | S. Scholten
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789065086396
Boekomslag voor ISBN: 9789463188050
Boekomslag voor ISBN: 9789079336401
Boekomslag voor ISBN: 9789065086556
Boekomslag voor ISBN: 9789492047175
Boekomslag voor ISBN: 9789043008716


Boekn ©