Klassenmanagement in de basisschool
Goed klassenmanagement is de basis voor effectief onderwijs. Op welke manier stel ik regels en routines vast? Hoe zorg ik ervoor dat ik de zwakke lezers extra instructie en oefening kan geven?
Waar kan ik die drukke leerling het beste plaatsen? Welke regels en routines gelden in mijn klas? Hoe zorg ik ervoor dat ik zwakke lezers extra instructie en oefening kan geven? Dit boek beschrijft de belangrijkste elementen van klassenmanagement. Het is een rijke basisbron voor pabo-studenten en beginnende leerkrachten, maar is ook relevant voor ervaren leerkrachten die hun klassenmanagement verder willen ontwikkelen. Het belang daarvan is evident, want goed klassenmanagement is de basis van effectief onderwijs. Dit is echt een praktijkboek: het geeft talloze praktische aanwijzingen voor een goede organisatie van de gang van zaken in de klas en is rijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden uit alle groepen van de basisschool.
Waar kan ik die drukke leerling het beste plaatsen? Welke regels en routines gelden in mijn klas? Hoe zorg ik ervoor dat ik zwakke lezers extra instructie en oefening kan geven? Dit boek beschrijft de belangrijkste elementen van klassenmanagement. Het is een rijke basisbron voor pabo-studenten en beginnende leerkrachten, maar is ook relevant voor ervaren leerkrachten die hun klassenmanagement verder willen ontwikkelen. Het belang daarvan is evident, want goed klassenmanagement is de basis van effectief onderwijs. Dit is echt een praktijkboek: het geeft talloze praktische aanwijzingen voor een goede organisatie van de gang van zaken in de klas en is rijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden uit alle groepen van de basisschool.
Auteur | | M. Forrer |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |