Een bedrijfsblad maken

Een bedrijfsblad maken

Bedrijfsbladen vormen een essentieel onderdeel van de bedrijfscommunicatie, dat geldt zowel voor de interne als de externe communicatie. In Een bedrijfsblad maken wordt uiteengezet hoe die rol kan worden vormgegeven. In acht stappen wordt gewerkt van het eerste idee tot de uiteindelijke realisatie, waarbij de opdrachtgever, de doelgroep en de bladformule steeds het uitgangspunt blijven. Ook wordt uitgelegd welke keuzemogelijkheden er zijn bij het samenstellen van de inhoud van het blad.
Aan bod komen alle praktische randvoorwaarden voor het bedrijfsblad, de meest gebruikte journalistieke genres en dilemma's rond openheid. Hiermee is dit boek praktisch studiemateriaal voor aankomende journalisten en communicatiedeskundigen, en een leidraad voor de professional die overweegt met een bedrijfsblad te beginnen of een bestaand blad te verbeteren.

Auteur | Rob Visser
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789460222238
Boekomslag voor ISBN: 9789023992554
Boekomslag voor ISBN: 9789023991649
Boekomslag voor ISBN: 9789402111088
Boekomslag voor ISBN: 9789492629111


Boekn ©