MOMENTJE, TOESTEL IS BEZET TOETS 1 V.KLAGEN TOETS 2 V.SCHELDEN
Vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken: de ergernis bij het telefoneren met instanties, de belastingdienst, verzekerinsmaatschappijen of noem, maar op. Hoe vaak worden we van het kastje naar de muur gestuurd: momentje, we verbinden u door, heeft u een ogenblikje, toestel is bezet, nee, die heeft vandaag een atv'tje, momentje, ik geef u zijn collega wel even, nee, dan bent u verkeerd doorverbonden, kunnen we u misschien even terugbellen? Tot gek wordens toe, worden we veel te vaak letterlijk aan het lijntje gehouden. Albert van der Kruit beschrijft, met veel humor, een aantal van de ergste gevallen.
Een ruggensteuntje voor wanhopige bellers.
Ik heb u toch al een paar keer eerder aan de telefoon gehad? Had u toen niet kunnen zeggen dat u mevrouw De Bruin vervangt?'
'Nee, want wij vervangen elkaar alleen bij ziekte en vakanties.'
,Maar mevrouw De Bruin is toch ziek?@
'Nu wel ja?, maar eerder had ze een atv-dag en dan geldt de regeling niet. Maakt helemaal niet uit wat kan ik voor u doen?'
'Moet ik nu weer het hele verhaal vertellen?'
'Van, mij hoeft het niet hoor, maar dan kan ik niet veel voor u doen!'
Een ruggensteuntje voor wanhopige bellers.
Ik heb u toch al een paar keer eerder aan de telefoon gehad? Had u toen niet kunnen zeggen dat u mevrouw De Bruin vervangt?'
'Nee, want wij vervangen elkaar alleen bij ziekte en vakanties.'
,Maar mevrouw De Bruin is toch ziek?@
'Nu wel ja?, maar eerder had ze een atv-dag en dan geldt de regeling niet. Maakt helemaal niet uit wat kan ik voor u doen?'
'Moet ik nu weer het hele verhaal vertellen?'
'Van, mij hoeft het niet hoor, maar dan kan ik niet veel voor u doen!'
Auteur | | Albert van der Kruit |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Thrillers & Spanning |