WINSTGEVEND PRODUCTMANAGEMENT IN DE PRAKTIJK
Volgens de schrijver worden bij uitbreiding van het marketing-begrip in de onderneming de functie en taak van de produktmanager steeds belangrijker. Wat is zijn verantwoordelijkheid en waar zit hij in de organisatie? Dan wat algemener onderwerpen als marketing, strategische planning en salespromotion. Voor de produktmanager zijn marktonderzoek, marketing-plan, prognoses en hoe 'zijn' cijfers in de administratie terug te vinden, van belang. Kortom: een breed beeld van de produktmanager en zijn hopelijk winstgevend produkt. Het boek is bestemd voor de huidige functionaris op dit gebied, die op deze wijze objectieve adviezen wil ontvangen, voor de aankomend produktmanager en voor de student. Nadelen van het boek: het toont te veel de Engelse situatie, zowel bij de organisatie als bij het gebruik van cijfers. De vertaling is slecht, hetgeen resulteert in onbegrijpelijke teksten en niet goed vertaalde begrippen, waardoor het zicht ontnomen wordt op het onderwerp.
Auteur | | John Warren Stewig |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness |