Handboek Conversie-Optimalisatie

Handboek Conversie-Optimalisatie

De auteurs hebben in dit boek praktijkkennis verweven met reeds bestaande theorieen op het gebied van conversieoptimalisatie. Na het lezen zul je het belang van conversieĀ­optimalisatie inzien, weet je hoe je de mensen uit jouw organisatie moet overtuigen van het nut ervan en zul je direct aan de slag willen gaan met testen om de resultaten van je website te verbeteren. Dit praktisch opgezette boek behandelt: De zin van conversieoptimalisatie Multichannelmarketing De bezoeker op de website Webanalyse en KPI's Hoe te testen? Waar te testen? Wat te testen? Het overtuigen van de bezoeker Case study De cultuur van testen Op de begeleidende website www.onetomarket.nl/handboekco vind je aanvullende informatie over het boek en worden veelgestelde vragen beantwoord in de kennisbank. De auteurs zijn werkzaam bij interactive media agency Onetomarket in Arnhem.

Auteur | Theo Lentjes
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789059409187
Boekomslag voor ISBN: 9781118792414
Boekomslag voor ISBN: 9780470610121
Boekomslag voor ISBN: 9781118301302
Boekomslag voor ISBN: 9781544500539
Boekomslag voor ISBN: 9781118113363


Boekn ©