Handboek Conversie-Optimalisatie
De auteurs hebben in dit boek praktijkkennis verweven met reeds bestaande theorieen op het gebied van conversieoptimalisatie. Na het lezen zul je het belang van conversieĀoptimalisatie inzien, weet je hoe je de mensen uit jouw organisatie moet overtuigen van het nut ervan en zul je direct aan de slag willen gaan met testen om de resultaten van je website te verbeteren. Dit praktisch opgezette boek behandelt: De zin van conversieoptimalisatie Multichannelmarketing De bezoeker op de website Webanalyse en KPI's Hoe te testen? Waar te testen? Wat te testen? Het overtuigen van de bezoeker Case study De cultuur van testen Op de begeleidende website www.onetomarket.nl/handboekco vind je aanvullende informatie over het boek en worden veelgestelde vragen beantwoord in de kennisbank. De auteurs zijn werkzaam bij interactive media agency Onetomarket in Arnhem.
Auteur | | Theo Lentjes |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Computers & Informatica |