Financieel management voor communicatie

Financieel management voor communicatie

Voor aankomend communicatiedeskundigen is financieel inzicht een belangrijke sleutel tot succes. Als startende ondernemer moet je in staat zijn een communicatieplan financieel te onderbouwen. Bij het werken in een projectorganisatie - op de afdeling communicatie - is de budgetbepaling van projecten essentieel en als communicatiedeskundige bij een multinational moet je in staat zijn de financiële structuur van het bedrijf te doorgronden en het jaarverslag te lezen.
Deze bedrijfseconomische processen worden in 'Financieel management voor communicatie' op heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiële management van de communicatiepraktijk tot leven.

Auteur | André van Dijk
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789037257571
Boekomslag voor ISBN: 9789046901250
Boekomslag voor ISBN: 9789069637099
Boekomslag voor ISBN: 9789036613590
Boekomslag voor ISBN: 9789020732375
Boekomslag voor ISBN: 9789001600945


Boekn ©