Master In Marketing
Consumenten en zakelijke afnemers beschikken over steeds groter wordende budgetten.
In ruil hiervoor verwachten zij van hun toeleveranciers nieuwe producten,
klantgerichtheid, snelheid en service. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar
professionals en managers die een brede marketingachtergrond hebben en die snel in
staat zijn om marketingkennis in hun werkomgeving te kunnen toepassen.
Master in Marketing geeft inzicht in en overzicht over het marketingwerkveld.De auteur
behandelt het marketingconcept, marketingstrategie, marketingplanning en de belangrijkste
pijlers uit het vak: productontwikkeling, marketingcommunicatie, accountmanagement
en marketingorganisatie. De theorie wordt daarbij afgewisseld door
anekdotes en vele voorbeelden uit de praktijk.
Master in Marketing is geschreven als basisboek voor studenten en managers die geen
marketingachtergrond hebben,maar het vak wel willen leren.
Ger Hofstee is docent marketing en communicatie aan het Instituut Bedrijfskundige
Opleidingen, Nederlands Instituut voor Bank- en Effectenbedrijf en Academie voor
Management. Hij wordt daarnaast vaak gevraagd voor het houden presentaties over
het marketingveranderproces.Hofstee heeft eerder het boek De Tien Stappen Marketing
Methode bij Uitgeverij LEMMA uitgegeven.
In ruil hiervoor verwachten zij van hun toeleveranciers nieuwe producten,
klantgerichtheid, snelheid en service. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar
professionals en managers die een brede marketingachtergrond hebben en die snel in
staat zijn om marketingkennis in hun werkomgeving te kunnen toepassen.
Master in Marketing geeft inzicht in en overzicht over het marketingwerkveld.De auteur
behandelt het marketingconcept, marketingstrategie, marketingplanning en de belangrijkste
pijlers uit het vak: productontwikkeling, marketingcommunicatie, accountmanagement
en marketingorganisatie. De theorie wordt daarbij afgewisseld door
anekdotes en vele voorbeelden uit de praktijk.
Master in Marketing is geschreven als basisboek voor studenten en managers die geen
marketingachtergrond hebben,maar het vak wel willen leren.
Ger Hofstee is docent marketing en communicatie aan het Instituut Bedrijfskundige
Opleidingen, Nederlands Instituut voor Bank- en Effectenbedrijf en Academie voor
Management. Hij wordt daarnaast vaak gevraagd voor het houden presentaties over
het marketingveranderproces.Hofstee heeft eerder het boek De Tien Stappen Marketing
Methode bij Uitgeverij LEMMA uitgegeven.
Auteur | | Ger Hofstee |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |