Master In Marketing

Master In Marketing

Consumenten en zakelijke afnemers beschikken over steeds groter wordende budgetten.

In ruil hiervoor verwachten zij van hun toeleveranciers nieuwe producten,

klantgerichtheid, snelheid en service. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar

professionals en managers die een brede marketingachtergrond hebben en die snel in

staat zijn om marketingkennis in hun werkomgeving te kunnen toepassen.



Master in Marketing geeft inzicht in en overzicht over het marketingwerkveld.De auteur

behandelt het marketingconcept, marketingstrategie, marketingplanning en de belangrijkste

pijlers uit het vak: productontwikkeling, marketingcommunicatie, accountmanagement

en marketingorganisatie. De theorie wordt daarbij afgewisseld door

anekdotes en vele voorbeelden uit de praktijk.



Master in Marketing is geschreven als basisboek voor studenten en managers die geen

marketingachtergrond hebben,maar het vak wel willen leren.



Ger Hofstee is docent marketing en communicatie aan het Instituut Bedrijfskundige

Opleidingen, Nederlands Instituut voor Bank- en Effectenbedrijf en Academie voor

Management. Hij wordt daarnaast vaak gevraagd voor het houden presentaties over

het marketingveranderproces.Hofstee heeft eerder het boek De Tien Stappen Marketing

Methode bij Uitgeverij LEMMA uitgegeven.

Auteur | Ger Hofstee
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789492196088
Boekomslag voor ISBN: 9789046400012
Boekomslag voor ISBN: 9789057120664
Boekomslag voor ISBN: 9789491073960
Boekomslag voor ISBN: 8710841130591
Boekomslag voor ISBN: 9789055230334


Boekn ©