Het Rijk Van Koning Klant

Het Rijk Van Koning Klant

Het Rijk Van Koning Klant 1e druk is een boek van Harald Pol uitgegeven bij Boom Juridische uitgevers. ISBN 9789059312241

Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten.

Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantenservice eigenlijk voornamelijk wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.

Het rijk van koning klant beschrijft het geheim van een optimale klantenbinding. Het eerste deel van dit boek behandelt de eigen persoonlijkheid. Hierbij wordt gekeken naar de drijfveren van mensen en de rol die de klant speelt bij het maken en realiseren van keuzes. Vervolgens behandelt de auteur de zeven niveaus van klantgerichtheid en gaat hij nader in op de competenties, vaardigheden, het gedrag en de omgeving van de medewerker. In het tweede deel van dit boek onderzoekt de auteur hoe klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast.

Het rijk van koning klant is bijzonder interessant voor iedereen die meer inhoud en structuur wil geven aan interne en/of externe klantenrelaties.

Harald Pol is werkzaam voor Excence Consulting. Dit marketing-, communicatie- en organisatieadviesbureau is gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van kwaliteit en klantgerichtheid. Hij schreef eerder het boek Effectief Klachtenmanagement als instrument voor verbetering van kwaliteit en klantgerichtheid.


Auteur | Harald Pol
Taal | Nederlands
Type | Bindwijze overig
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089657183
Boekomslag voor ISBN: 9789083345031
Boekomslag voor ISBN: 9780793830138
Boekomslag voor ISBN: 9780859650434
Boekomslag voor ISBN: 9780224018692
Boekomslag voor ISBN: 9789078584018


Boekn ©