Online Advertising Ontrafeld
Online advertising is voor veel organisaties slechts een sluitpost op het advertentiebudget. Internet als advertising medium wordt hoofdzakelijk ingezet als aanvulling op 'traditionele' mediacampagnes. Dit is deels te wijten aan een gebrek aan kennis bij organisaties over de mogelijkheden die online advertising biedt.
De online-advertisingbranche professionaliseert zich in toenemende mate, mede door technische- en functionele ontwikkelingen op dit gebied. Naast de bekende 'banner' op een internetsite, kiezen adverterende organisaties steeds vaker voor andere mogelijkheden zoals e-mailcampagnes, sponsoractiviteiten en geïntegreerde campagnes in gecombineerde media.
Online advertising ontrafeld behandelt de belangrijkste aspecten op het gebied van online advertising. De auteur schetst een helder beeld van de Nederlandse markt en beschrijft welke partijen er actief zijn. Er wordt ingegaan op de vraag welke toepassingsmogelijkheden online advertising op dit moment biedt en welke prijsmodellen daarbij horen. De auteur geeft daarbij een compleet overzicht van de gangbare terminologie.
Dit boek biedt nuttige handvatten om te bepalen waaraan een reclamecampagne dient te voldoen en helpt bij het voorbereiden van een stappenplan. Het uiteindelijke resultaat is dat u als volwaardig gesprekspartner kunt optreden met interne- en externe betrokkenen.
Online advertising ontrafeld is met name bedoeld voor personen die zakelijk betrokken zijn bij projecten waarbij online advertising een rol speelt of kan gaan spelen. Daarnaast is het boek bijzonder geschikt voor lezers die uit persoonlijke interesse of voor studiedoeleinden meer willen weten over dit onderwerp.
De online-advertisingbranche professionaliseert zich in toenemende mate, mede door technische- en functionele ontwikkelingen op dit gebied. Naast de bekende 'banner' op een internetsite, kiezen adverterende organisaties steeds vaker voor andere mogelijkheden zoals e-mailcampagnes, sponsoractiviteiten en geïntegreerde campagnes in gecombineerde media.
Online advertising ontrafeld behandelt de belangrijkste aspecten op het gebied van online advertising. De auteur schetst een helder beeld van de Nederlandse markt en beschrijft welke partijen er actief zijn. Er wordt ingegaan op de vraag welke toepassingsmogelijkheden online advertising op dit moment biedt en welke prijsmodellen daarbij horen. De auteur geeft daarbij een compleet overzicht van de gangbare terminologie.
Dit boek biedt nuttige handvatten om te bepalen waaraan een reclamecampagne dient te voldoen en helpt bij het voorbereiden van een stappenplan. Het uiteindelijke resultaat is dat u als volwaardig gesprekspartner kunt optreden met interne- en externe betrokkenen.
Online advertising ontrafeld is met name bedoeld voor personen die zakelijk betrokken zijn bij projecten waarbij online advertising een rol speelt of kan gaan spelen. Daarnaast is het boek bijzonder geschikt voor lezers die uit persoonlijke interesse of voor studiedoeleinden meer willen weten over dit onderwerp.
Auteur | | Bart van Engeland |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |