Werken in de kerk - Handboek voor kerkelijke communicatie
Hoe zorg je dat het kerkblaadje ook echt gelezen wordt? Hoe
past je website echt bij je kerk en wordt die aantrekkelijk?
Hoe richt je de diensten in, zodat het evangelie tot zijn recht
komt en iedereen zich welkom voelt? Hoe verhouden de liederen
zich tot de rest van de samenkomst? Hoe communiceer je als er
een schandaal of ramp plaatsvindt? Hoe onderhoud je contacten
met de plaatselijke media?
Deze en nog veel meer vragen komen aan bod in het tiende deel van
de succesvolle handboeken-reeks van Buijten & Schipperheijn,
Handboek voor kerkelijke communicatie. In 14 praktische, korte en
heldere hoofdstukken komen alle belangrijke kwesties van de interne
en externe communicatie, beeldvorming en uitwisseling van een kerk
aan bod.
Handboek voor kerkelijke communicatie is geschreven door drie
experts op dit gebied: Wouter van der Toorn (media-innovator bij
o.a. Agapè), Leendert de Jong (voormalig hoofdredacteur en media-
kenner) en Arie Kok (hoofdredacteur van De Nieuwe Koers en
voormalig hoofdredacteur van Visie).
Auteur | | Leendert de Jong |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Religie, Spiritualiteit & Filosofie |