Handboek commerciële vaardigheden

Handboek commerciële vaardigheden

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes.
Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden.

Over de inhoud
Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod:
* Telefoneren
* Adviseren
* Presenteren
* Onderhandelen
* Social selling
* Storytelling
* Netwerken
* Creatieve technieken
Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases.

Uniek aan dit boek
* Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?]
* Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld
* Aandacht voor eigentijdse technieken

Extra materiaal
Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen.

Doelgroep
* Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?]
* Beginnende professionals in het commerciële vak

Over de auteur
Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van post-hbo-opleidingen op het gebied van marketing en sales. Eerder werkte hij jarenlang in het (inter)nationale bedrijfsleven als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.

Auteur | Stefan Renkema
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024457854
Boekomslag voor ISBN: 9789024429370
Boekomslag voor ISBN: 9789024452163
Boekomslag voor ISBN: 9789024424849
Boekomslag voor ISBN: 9789066753761
Boekomslag voor ISBN: 9789066753754


Boekn ©