Groundswell

Groundswell

Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media – de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving aan het veroorzaken is in de manier waarop de wereld werkt.
Veel bedrijven zien dit als een bedreiging. Maar je kunt het ook als een uitdaging zien. In Groundswell tonen twee topanalisten van Forrester Research overtuigend aan dat je de kracht van de klant tot je voordeel kunt maken. Of je nu in marketing, onderzoek & ontwikkeling, service of sales werkt, of je eigen zaak runt, in dit boek vind je degelijk onderbouwd en doelgericht advies.

Auteur | Charlene Li
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780195093544
Boekomslag voor ISBN: 9781859730638
Boekomslag voor ISBN: 9780375704079
Boekomslag voor ISBN: 9789054721703
Boekomslag voor ISBN: 9789032502225


Boekn ©