Servicemanagement MBO ICT niveau 4

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

Deze 3e druk vervangt en verbetert de vorige druk (met ISBN 9789057523540). Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement, niveau 4 geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT'er noodzakelijk. Voor een uitgebreide behandeling van ITIL verwijzen we naar het boek ITIL-processen voor ICT-beheer niveau 4 (ISBN 978 90 5752 333 5). Daarin wordt dieper ingegaan op de theorie van ITIL. TOPdesk Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een belangrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd. In deze derde druk beperken de wijzigingen zich tot een betere afstemming met de actuele TOPdesk-omgeving.

Auteur | Fiona Ijkema
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Wetenschap & Natuur

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789039526675
Boekomslag voor ISBN: 9789057523410
Boekomslag voor ISBN: 9780472051892
Boekomslag voor ISBN: 9781506334356
Boekomslag voor ISBN: 9789082278736


Boekn ©