Gebiedsmarketing

Gebiedsmarketing

Steden, wijken, bedrijfsterreinen en nieuwbouwprojecten worden tegenwoordig steeds meer als merken in de markt gezet, zodat ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Gebeurde dit vroeger door snel een promotiecampagne in elkaar te draaien (‘Gemeente Huppeldepup: Centrum van de wereld’), tegenwoordig gebeurt dit meer en meer op een professionele en onderbouwde manier. Gemeenten, ontwikkelaars, corporaties, VVV’s, maar ook architecten, stedenbouwkundigen en communicatiebureaus zijn er vanuit hun eigen discipline mee aan de slag gegaan. Hoe beter een gebied is gepositioneerd, des te beter een gebied is te ontwikkelen, en te communiceren naar bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders.
In dit boek wordt een methodiek gepresenteerd om tot de positionering, branding, ontwikkeling en promotiestrategie te komen. De methodiek bestaat uit een zevenstappenplan en is direct toepasbaar.

Auteur | Buhrs M.
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789463190138
Boekomslag voor ISBN: 9789059316775
Boekomslag voor ISBN: 9789038893570
Boekomslag voor ISBN: 9789023425045
Boekomslag voor ISBN: 9789047511854
Boekomslag voor ISBN: 9789064506246


Boekn ©