Bedwing het monster social media

Bedwing het monster social media

Social media domineren in toenemende mate ons leven.
Zowel zakelijk als privé. Maar, halen we wel het maximale uit het sociale web?

In dit boek analyseert Jeroen Bertrams hoe en waarom mensen en bedrijven social media gebruiken en voor welke uitdagingen ze staan. Bedrijven slagen er nauwelijks in succes te boeken en jagen de verkeerde doelen na. Updates worden amper gelezen en fans blijken weinig waard. En: adverteren op netwerken blijkt lastig en vaak onrendabel. Mensen hebben moeite met het beheersen van netwerken, lijden aan een 'like'-verslaving, worden overspoeld met berichten en advertenties en zien hun netwerk vervuilen.

De auteur beschrijft op heldere wijze hoe mensen en bedrijven weer de controle kunnen krijgen. Zodat mensen social media optimaal benutten en weer plezier beleven aan online netwerken. Zodat bedrijven in staat zijn om een echte band op te bouwen met waardevolle volgers en op gezonde wijze rendement kunnen behalen op hun investeringen. Stap voor stap leert de lezer met concrete voorbeelden hoe het 'monster' social media is te bedwingen.

De auteur schreef eerder zeven boeken, waaronder de bestseller Social media expert in een week. Als expert is hij geregeld te gast bij RTL Nieuws, TROS Radar, Nieuwsuur, BNR Nieuwsradio, en 3FM.

Auteur | Jeroen Bertrams
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Computers & Informatica

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789401484336
Boekomslag voor ISBN: 9789055940417
Boekomslag voor ISBN: 9789021682778
Boekomslag voor ISBN: 9789077881965


Boekn ©