Concepting

Concepting

Concepting neemt u mee naar een nieuw tijdperk voor de commerciële onderneming. een tijdperk waarin nieuwe merken die zijn ontwikkeld vanuit een gedachtegoed, een visie , een stevige plaats zullen verwerven naast merken die voortkwamen uit traditionele productontwikkelings- en innovatieprocessen.

Merken als Nike, Benetton, Swatch en Virgin gingen u al voor. Maar hoe crfeeërt u zelf zo een merk vanuit het 'niets'? hoe krijgt u het door uw bestaande organisatie heen? Hoe organiseert u een Concepting proces en welk type onderneming en type talenten zijn daarbij cruciaal?

De auteur stimuleert ons de merken en bedrijven van de toekomst te creëren 'los van de fabriek' en houdt ons tegelijkertijd de spiegel voor van klassieke productontwikkeling en marketing volgens het boekje.Creativiteit, visies en communicatie worden de nieuwe 'grondstoffen' van de onderneming en zijn manager.


Auteur | Jan Rijkenberg
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789063693206
Boekomslag voor ISBN: 9789063695545
Boekomslag voor ISBN: 9789063694326
Boekomslag voor ISBN: 9781789902853
Boekomslag voor ISBN: 9789046902769
Boekomslag voor ISBN: 9789024444984


Boekn ©