In goede en kwade koersdagen

In goede en kwade koersdagen

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Auteur | M. Heijl
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Sport & Outdoor

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780273721338
Boekomslag voor ISBN: 9780241979327
Boekomslag voor ISBN: 9789022305966
Boekomslag voor ISBN: 9789022305591
Boekomslag voor ISBN: 9781328530639
Boekomslag voor ISBN: 9789054721581


Boekn ©