Goed werkt beter!
Onder druk van sociale media wordt tegenwoordig steeds vaker van
bedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijke
verantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom je
er niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheid
bovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf?
Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroe
Philip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatieven
dusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing een
volwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: sociale
impact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijken
bedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen
beter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn ze
aantrekkelijker voor investeerders.
Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit de
praktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer,
Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfers
hebben bijgedragen aan dit boek.
bedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijke
verantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom je
er niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheid
bovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf?
Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroe
Philip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatieven
dusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing een
volwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: sociale
impact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijken
bedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen
beter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn ze
aantrekkelijker voor investeerders.
Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit de
praktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer,
Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfers
hebben bijgedragen aan dit boek.
Auteur | | Philip Kotler |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |