Succesvolle portfolio s

Succesvolle portfolio s

De enige structurele en onomstreden bewezen succesfactor voor een onderneming is haar product. Het is essentieel datgene aan te bieden waar de klant echt behoefte aan heeft, wat voor uw strategie noodzakelijk is en wat uw supply chain efficiënt kan maken. De juiste mix levert een winnend productportfolio dat resulteert in een betere merkbeleving, klanttevredenheid, financieel resultaat en marktpositie van uw bedrijf.
Portfoliomanagement is een complex vakgebied en vereist begrip van strategie, marketing, supply chain management en financiën. Dit praktijkboek geeft inzicht in hoe deze thema's zich tot elkaar verhouden en biedt op elk van de domeinen de vereiste inzichten. Uiteindelijk komt alle kennis samen in de afwegingen van portfoliomanagement en biedt het de handvatten om daadwerkelijk keuzes te maken. Daarmee vindt u voor uw bedrijf het winnend portfolio met een passende supply chain en het optimale (financiële) resultaat. Het boek is niet alleen gebaseerd op laatste inzichten uit de literatuur, maar staat ook vol recente praktijkvoorbeelden, concrete tips en actieplannen die in de praktijk hun waarde bewezen hebben.
Klaas is senior consultant bij RWE Consulting. Martijn is marketingmanager bij de Rabobank en promoveerde op portfoliomanagement. Wouter is senior adviseur bij Berenschot. De auteurs schreven o.a. Het groot strategieboek, Managing Christmastrees en Geslaagd, 10 lessen in innovatie.

Auteur | Martijn Laar
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789464439472
Boekomslag voor ISBN: 9780787977542
Boekomslag voor ISBN: 9781840786262
Boekomslag voor ISBN: 9789082030853
Boekomslag voor ISBN: 9789087531348


Boekn ©