Koplopers
Multinationals zoals Unilever en DSM weten het al: sportsponsoring is niet meer de enige manier om sport en bedrijf met elkaar te verbinden. Tegenwoordig gaat de samenwerking veel verder dan alleen een logo op een voetbalshirt of een reclamebord langs de zijlijn. Ook de resultaten gaan verder dan en beperken zich niet langer tot naamsbekendheid alleen: sport kan voor uw organisatie zaken realiseren, die op geen enkele andere wijze te verwezenlijken zijn.
Koplopers laat u zien hoe. Aan de hand van verrassende onderzoeksresultaten en boeiende interviews en praktijkvoorbeelden laten de auteurs zien wat deze samenwerking ook voor úw organisatie kan betekenen. Tegelijkertijd geeft het boek een accuraat beeld van de ontwikkelingen die de sport en het bedrijfsleven hebben doorgemaakt, vanaf het allereerste begin tot nu.
Laat u inspireren door bedrijven en overheidsinstellingen die u voorgingen en op vernieuwende en succesvolle wijze de sport hebben geïntegreerd in hun businessplan.
Koplopers laat u zien hoe. Aan de hand van verrassende onderzoeksresultaten en boeiende interviews en praktijkvoorbeelden laten de auteurs zien wat deze samenwerking ook voor úw organisatie kan betekenen. Tegelijkertijd geeft het boek een accuraat beeld van de ontwikkelingen die de sport en het bedrijfsleven hebben doorgemaakt, vanaf het allereerste begin tot nu.
Laat u inspireren door bedrijven en overheidsinstellingen die u voorgingen en op vernieuwende en succesvolle wijze de sport hebben geïntegreerd in hun businessplan.
Auteur | | Paul Hover |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |