Plezier & prestatie

Plezier & prestatie

Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Gebrek aan plezier in het werk leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie structureel met elkaar verbindt. Plezier & prestatie laat zien hoe plezier in het werk én het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, in goede en in slechte tijden. Centraal staat het concept dat de auteurs 'plezier-management' noemen: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten. Dit boek wil (midden)managers overtuigen, inzicht geven en inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle en mensgerichte organisaties. Daarbij wordt het gat tussen potentie en performance gedicht. Plezier & prestatie is daarmee een onmisbaar boek voor managers bij dienstverlenende organisaties, maar eigenlijk voor alle managers.

Auteur | J. Geelhoud
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462201668
Boekomslag voor ISBN: 9789462200876
Boekomslag voor ISBN: 9789052619750
Boekomslag voor ISBN: 9789490966065
Boekomslag voor ISBN: 9789052615820
Boekomslag voor ISBN: 9789047001966


Boekn ©