Modellen Van C

Modellen Van C

In ruim 62 modellen geeft 'Modellen van C' de lezer een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen hoe men een communicatieplan maakt, een persstrategie uitstippelt of een reclamecampagne brieft en beoordeelt. Maar ook geavanceerde methodieken zoals persstrategieƫn om slechts nieuws te vermijden of een methode om op 6 uur een crisis onder controle te krijgen. 'Modellen van C' is niet alleen een praktische leidraad voor de communicatieprofessional maar ook voor de manager die beseft dat communicatie onderdeel van hedendaags ondernemen geworden is. 'Modellen van C' biedt de lezer communicatiemodellen voor bedrijfsherstructureringen, keuzemodellen voor internetinvesteringen of om ondernemingscreativiteit te stimuleren. In tegenstelling tot de alom bekende, maar standaard communicatiemodellen zoekt Noƫl Slangen steeds opnieuw naar nieuwe en verrassende invalshoeken en methodieken om aan communicatie te doen. Groep C is een gerenommeerd Belgisch consultancybedrijf waar ruim 20 adviseurs zich toeleggen op strategisch communicatieadvies. Als een soort McKinsey van de communicatie begeleiden ze vooral crisissen, herstructureringen, communicatiehervormingen, inspraakprocedures en grote infrastructuurwerken. En dit voor zowel internationale bedrijven als voor de publieke sector. Een van de bekendste projecten is de vernieuwende communicatie rond de ingrijpende infrastructuurwerken in en rond Antwerpen.


Auteur | Noel Slangen
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052406527
Boekomslag voor ISBN: 9789089242174
Boekomslag voor ISBN: 9789020996845
Boekomslag voor ISBN: 9789077442623
Boekomslag voor ISBN: 9789089313966
Boekomslag voor ISBN: 9789463370387


Boekn ©