Invloed

Invloed

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen? Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste. Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.

Auteur | Robert B. Cialdini
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024404728
Boekomslag voor ISBN: 9789402708783
Boekomslag voor ISBN: 9789058757005
Boekomslag voor ISBN: 9780007395910
Boekomslag voor ISBN: 9789052617152
Boekomslag voor ISBN: 9781633691728


Boekn ©