Kwaliteitencirkel

Kwaliteitencirkel

De Kwaliteitencirkel 1e druk is een boek van Diddo van Zand uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052615011

In dit boek laten de auteurs zien hoe kwaliteitsmanagement zich onderscheidt door meer aandacht voor resultaten dan gedrag, en een betere aansluiting op de manier waarop managers denken over medewerkers. Daarnaast richt kwaliteitsmanagement zich op de dialoog tussen manager en medewerker, en op het managen van competenties in plaats van ingewikkelde competentietalen.

Auteur | D. van Zand
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781451109122
Boekomslag voor ISBN: 9789001790806
Boekomslag voor ISBN: 9789055746156
Boekomslag voor ISBN: 9789001376437
Boekomslag voor ISBN: 9789055945511
Boekomslag voor ISBN: 9789054611950


Boekn ©