Kwaliteitencirkel
De Kwaliteitencirkel 1e druk is een boek van Diddo van Zand uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052615011
In dit boek laten de auteurs zien hoe kwaliteitsmanagement zich onderscheidt door meer aandacht voor resultaten dan gedrag, en een betere aansluiting op de manier waarop managers denken over medewerkers. Daarnaast richt kwaliteitsmanagement zich op de dialoog tussen manager en medewerker, en op het managen van competenties in plaats van ingewikkelde competentietalen.
In dit boek laten de auteurs zien hoe kwaliteitsmanagement zich onderscheidt door meer aandacht voor resultaten dan gedrag, en een betere aansluiting op de manier waarop managers denken over medewerkers. Daarnaast richt kwaliteitsmanagement zich op de dialoog tussen manager en medewerker, en op het managen van competenties in plaats van ingewikkelde competentietalen.
Auteur | | D. van Zand |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |