De Kracht Van Het Idee - betere resultaten door innovatief gedrag van medewerkers

De Kracht Van Het Idee - betere resultaten door innovatief gedrag van medewerkers

Wat heb je nodig om een bedrijf innovatief te maken? Vast staat dat medewerkers een sleutelrol vervullen. Iedere innovatie begint met één van hun ideeën, en vervolgens zijn het de medewerkers die bereid en gemotiveerd moeten zijn om daarmee aan de slag te gaan.

Innovatie is voor veel bedrijven hét sleutelwoord voor concurrentiekracht en economisch succes. De kennis en ideeën van medewerkers zijn een belangrijk kapitaal voor bedrijven om te kunnen innoveren.

In dit boek pleiten de auteurs voor een brede, geïntegreerde aanpak om het innovatief gedrag van medewerkers te verbeteren. Ze bieden hierbij praktische handvatten om medewerkers te stimuleren tot nieuwe ideeën te komen en aan te zetten om daar mee aan de slag te gaan. Door beter gebruik te maken van de kracht van het idee, zijn bedrijven in staat het innovatievermogen te verbeteren en betere resultaten te behalen.

Met dit boek ronden de auteurs een project af, waarin het innovatief gedrag van medewerkers in MKB-bedrijven centraal stond. Het project en dus ook deze publicatie maakt deel uit van het door EIM verzorgde Programmaonderzoek MKB en Ondernemerschap, dat wordt gefinancierd door het Ministerie van Economische Zaken.

Auteur | Jeroen de Jong
Taal | Nederlands
Type | Softcover
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789493089877
Boekomslag voor ISBN: 9789493301313
Boekomslag voor ISBN: 9789053523636
Boekomslag voor ISBN: 9789400513167
Boekomslag voor ISBN: 9789022999141
Boekomslag voor ISBN: 9789000357369


Boekn ©