Google- Het Verhaal Achter Het Mediasucces / Deel Het Verhaal Achter Het Mediasucces

Google- Het Verhaal Achter Het Mediasucces / Deel Het Verhaal Achter Het Mediasucces

Hoe vaak gebeurt het dat een bedrijfsnaam een werkwoord wordt? Dagelijks wordt er door miljoenen mensen 'gegoogeld'. In 1998 verlieten Sergey Brin en Larry Page (beiden niet ouder dan 25) de Stanford-universiteit zonder diploma 'om de wereld te veranderen' zoals ze zeiden. En dat is ze gelukt.

Google is inmiddels meer waard dan de autobedrijven Ford en General Motors samen.

Google voegt elke dag meer informatiebronnen toe aan de databanken - miljoenen bibliotheekboeken, afbeeldingen, talloze televisie-uitzendingen en nog veel meer.

Google wil voortgaan met de expansie en wereldwijd de meest veelomvattende bron van kennis worden.

En winnaar blijven in de strijd tegen Microsoft.

Auteur | David A. Vise
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789023440857
Boekomslag voor ISBN: 9789400505261
Boekomslag voor ISBN: 9789089753816
Boekomslag voor ISBN: 9789022543658
Boekomslag voor ISBN: 9789043019088
Boekomslag voor ISBN: 9789000321599


Boekn ©