Radiomanagement

Radiomanagement

Radiostations hebben nieuwe mogelijkheden gekregen door de komst van digitale kanalen. Voor bevlogen radiovakmensen betekent dit een grote uitdaging!lt;br/gt;Radiomanagement biedt een compleet en actueel overzicht van de organisatie en structuur van de radiobranche. Dit wordt besproken vanuit verschillende perspectieven: commercieel, juridisch, financieel, technisch, creatief en productioneel. De managementfuncties in het werkveld - landelijk, regionaal, publiek en commercieel - komen uitgebreid aan bod. Ook wordt ingegaan op de luisteraar (de radioconsument). lt;br/gt;Dit basisboek is geschreven voor hbo-studenten, beginnend beroepsbeoefenaren, vrijwilligers bij radio-omroepen en alle radiofanaten die graag willen weten hoe deze industrie functioneert.

Auteur | J. Fictoor
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Kunst & Fotografie

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781408121795
Boekomslag voor ISBN: 9780521005395
Boekomslag voor ISBN: 9780192626509
Boekomslag voor ISBN: 9789083097916
Boekomslag voor ISBN: 9781441147431


Boekn ©