Het wat en hoe van contentstrategie

Het wat en hoe van contentstrategie

John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe een goede contentstrategie de relatie met de klant verrijkt en versterkt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt? Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als 'thought leadership' en 'audience engagement'.

Auteur | John Verhoeven
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401472357
Boekomslag voor ISBN: 9789491560682
Boekomslag voor ISBN: 9789400511163
Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789083052502


Boekn ©