De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman laat in dit boek zien wat De commerciële revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen.

De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman laat in dit boek zien wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen. Je hebt vast al gemerkt dat technologie het gedrag van klanten totaal veranderd heeft. Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren. Een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven: je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.

Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te zijn, dan is dit boek voor jou.

De fundamenten onder de Commerciële Revolutie zijn:

Social Selling: data gebruiken om je potentiële en huidige klanten beter te leren kennen en ze echt te verrassen op hun latente behoeften.

Salesart-Experience: klantdroom-denken: samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en hun persoonlijke dromen.

Fan4Fan Excellence: van je klant een verkoper maken die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt.

Als je dit boek hebt gelezen, kun je niet meer ontkennen dat je weet wat je moet doen om je organisatie significant te laten groeien. Join the revolution!

Auteur | Wessel Berkman
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089651389
Boekomslag voor ISBN: 9789048822348
Boekomslag voor ISBN: 9789491557279
Boekomslag voor ISBN: 9789048818945
Boekomslag voor ISBN: 9789081900805
Boekomslag voor ISBN: 9789089653017


Boekn ©