Frontrunners

Frontrunners

Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creëren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders innoveren het segment 4. Marktleiders zijn sterk verbonden met de context 5. Marktleiders hebben een sterke identiteit 6. Marktleiders bouwen een sterk merk 7. Marktleiders nemen hun verantwoordelijkheid 8. Marktleiders innoveren hun marktbewerking continu Frontrunners beschrijft deze eigenschappen aan de hand van internationale aansprekende voorbeelden en biedt een schat aan inzichten, inspiratie en praktische modellen.

Auteur | Roland van Kralingen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789038414744
Boekomslag voor ISBN: 9789090129327
Boekomslag voor ISBN: 9789044601381
Boekomslag voor ISBN: 9789038416151
Boekomslag voor ISBN: 9789057120695
Boekomslag voor ISBN: 9789089900166


Boekn ©