Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.

Auteur | Manfred van Gurchom
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001078409
Boekomslag voor ISBN: 9781292148465
Boekomslag voor ISBN: 9789461262400
Boekomslag voor ISBN: 9780273775089
Boekomslag voor ISBN: 9783110641110
Boekomslag voor ISBN: 9789024447930


Boekn ©