De curve

De curve

Door globalisering en internet zijn product- en prijsstrategie tegenwoordig de lastigste thema's. Er is altijd wel een concurrent goedkoper, beter, groter dan jij - en iedereen kan die concurrent nu vinden.
Nicholas Lovell biedt een oplossing voor dit probleem met zijn revolutionaire concept van de Curve. In plaats van je product en de prijs die je ervoor vraagt komt je relatie met verschillende soorten klanten centraal te staan. Denk bijvoorbeeld aan een muzikant die zijn album online gratis weggeeft, maar zijn geld verdient met de gelimiteerde luxe-editie voor de echte fans. Of kijk naar Skype, waar een kleine groep betalende gebruikers de gratis dienst mogelijk maakt.
Aan de hand van concrete voorbeelden en analyses van verschillende bedrijfstakken legt Lovell glashelder uit hoe zijn aanpak ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken. Net als The Long Tail biedt De Curve een radicaal nieuw concept, dat het denken over product en prijs blijvend zal beïnvloeden.

Auteur | Nicholas Lovell
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462310223
Boekomslag voor ISBN: 9781529398960
Boekomslag voor ISBN: 9789020420616
Boekomslag voor ISBN: 9789025432508
Boekomslag voor ISBN: 9789024413973


Boekn ©