Het moment van inzicht

Het moment van inzicht

Is yoga een sport? Waarom loopt iedereen ineens met enorme koptelefoons? Wat doen mensen met het 'tweede scherm'? Dit soort mysterieuze vragen kun je niet beantwoorden met steekproeven of spreadsheets. Je moet dieper graven - naar belevingen. Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen presenteren een nieuwe visie op de consument met een aanpak gebaseerd op een mix van sociologie, psychologie en antropologie. Door de emoties, het gedrag en de sociale context van klanten van onder meer Lego, Samsung, Adidas en Intel te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren, kwamen ze tot vijf heldere stappen die je op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten en nieuwe klanten.

Auteur | Christian Madsbjerg
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781422191903
Boekomslag voor ISBN: 9789025906085
Boekomslag voor ISBN: 9780593542217


Boekn ©