Betovering

Betovering

Betovering is in Guy Kawasaki's definitie: het proces waarmee je mensen in vervoering brengt over een product, dienst, organisatie of idee. Zijn ze betoverd, dan komen ze graag bij je terug en bouwen een langdurige relatie met je op waar bedrijf én klant beter van worden. Marketingexpert Kawasaki (keynote speaker was op Marketing Pioniers 2011) beseft als geen ander dat in deze vluchtige tijden alleen duurzame klantcontacten werkelijke waarde toevoegen. In korte, aansprekende hoofdstukken vertelt hij onder meer hoe je aantrekkelijker en geloofwaardiger kunt worden, hoe je cynisme en verzet aanpakt en hoe je push- en pulltechnieken inzet om iedereen - klant, medewerker, baas - te betoveren

Auteur | Guy Kawasaki
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789070512798
Boekomslag voor ISBN: 9789038896489
Boekomslag voor ISBN: 9789036827126
Boekomslag voor ISBN: 9789077556054
Boekomslag voor ISBN: 9781408803189


Boekn ©