Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

Doeltreffende aanwijzingen over hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat je van je klanten enthousiaste fans te maakt.

'Je klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn, en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt je echt een bloeiend bedrijf, maak dan enthousiaste fans van je klanten.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.


Auteur | Ken Blanchard
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047000242
Boekomslag voor ISBN: 9789047008651
Boekomslag voor ISBN: 9789047001621
Boekomslag voor ISBN: 9789047001522
Boekomslag voor ISBN: 9789047007722
Boekomslag voor ISBN: 9789047002819


Boekn ©