Hot Spots
Waarom bruisen sommige teams, afdelingen enorganisaties van energie en creativiteit enandere niet? Hoe kun je stilstand voorkomen enbroedplaatsen van creativiteit, actie en energieaanmoedigen? Als je in een hotspot bent, weetje het meteen: je voelt het tot in je poriën entintelt van de energie, de lucht zindert van deideeën. Hoe ontstaat een hotspot? In welkeomgeving kan een hotspot ontstaan?Managementgoeroe Lynda Gratton geeftantwoord op deze vragen, aan de hand vandiepgaand onderzoek bij marktleiders zoals bp,Nokia, Adidas, Linux, Goldman Sachs en Unilever.Ze schetst de condities en omstandighedendie bevorderlijk zijn voor het ontstaan engedijen van hotspots. Daarbij is vooral belangrijkdat er een open, creatieve samenwerkingbestaat tussen afdelingen onderling en metklanten buiten het bedrijf. Gratton geeft hetbenodigde gereedschap om een hoger niveauvan effectiviteit en productiviteit te bereiken.
Auteur | | Lynda Gratton |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |