Op Informatiedieet

Op Informatiedieet

Informatie en eten hebben meer met elkaargemeen dan je zou denken. Neem van allebei teveel en je krijgt problemen. Iedereen weet datals je wilt afvallen je keuzes moet maken uit deenorme hoeveelheid voeding. Minder en vooralvoedzamer eten en meer bewegen. Met informatieis het net zo. Er komt veel op je af: kranten,tijdschriften, internet, e-mail, ga zo maardoor. Uit dat uitgebreide aanbod moet je lerende juiste keuzes te maken om niet ‘overvoerd’te raken. Op informatiedieet dus.In Op informatiedieet geeft Pijpers aan welkekenmerken van informatie je moet doorzien omer efficiënter mee om te gaan, en hoe je je eigeninformatiegedrag kan herkennen en veranderen.Met praktijkvoorbeelden van managers bijonder andere Philips, PricewaterhouseCoopers,ProRail, Rabobank, Shell, T-Mobile en WoltersKluwer.

Auteur | Guus Pijpers
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401448628
Boekomslag voor ISBN: 9789089650641
Boekomslag voor ISBN: 9789064100666
Boekomslag voor ISBN: 9789460031816
Boekomslag voor ISBN: 9789061124788
Boekomslag voor ISBN: 9789013054033


Boekn ©