Op Informatiedieet
Informatie en eten hebben meer met elkaargemeen dan je zou denken. Neem van allebei teveel en je krijgt problemen. Iedereen weet datals je wilt afvallen je keuzes moet maken uit deenorme hoeveelheid voeding. Minder en vooralvoedzamer eten en meer bewegen. Met informatieis het net zo. Er komt veel op je af: kranten,tijdschriften, internet, e-mail, ga zo maardoor. Uit dat uitgebreide aanbod moet je lerende juiste keuzes te maken om niet ‘overvoerd’te raken. Op informatiedieet dus.In Op informatiedieet geeft Pijpers aan welkekenmerken van informatie je moet doorzien omer efficiënter mee om te gaan, en hoe je je eigeninformatiegedrag kan herkennen en veranderen.Met praktijkvoorbeelden van managers bijonder andere Philips, PricewaterhouseCoopers,ProRail, Rabobank, Shell, T-Mobile en WoltersKluwer.
Auteur | | Guus Pijpers |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |