Long Tail

Long Tail

Wat gebeurt er wanneer de mogelijkheden eindeloos lijken te zijn,
wanneer alles beschikbaar wordt voor iedereen en het verschil
tussen vraag en aanbod er niet langer toe doet? Door de komst van
internet is onze wereld veranderd en werden nieuwe waarheden
over consumentengedrag onthuld. Chris Anderson, hoofdredacteur
van Wired Magazine, beschrijft in de inmiddels verworden klassieker
The Long Tail de businessmodellen van winkels als
Amazon.com, Bol.com en iTunes en laat zien waarom we in de toekomstminder
zullen verkopen vanmeer. Doorbreek de tirannie van
de grootste gemene deler, ontdek het geheim van de lange staart!

Auteur | Chris Anderson
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789046801826
Boekomslag voor ISBN: 9789089890795
Boekomslag voor ISBN: 9789051663372
Boekomslag voor ISBN: 9789027447197
Boekomslag voor ISBN: 9789054545408
Boekomslag voor ISBN: 9780415253079


Boekn ©