Voor Dummies - Marketing voor dummies

Voor Dummies - Marketing voor dummies

Nu de zichtbaarheid van je onderneming en de interactie met je klanten meer en meer naar
de digitale wereld zijn verschoven, moeten je marketingstrategieën zich hieraan aanpassen. Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget
je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een
aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Dankzij Marketing voor Dummies, 5e editie onderscheidt jouw onderneming zich van de rest!

Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.

Auteur | Jeanette Mcmurtry
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789045352251
Boekomslag voor ISBN: 9781119894872
Boekomslag voor ISBN: 9789067899772
Boekomslag voor ISBN: 9789043009515
Boekomslag voor ISBN: 9789045353746


Boekn ©