Businessmodellen voor dummies

Businessmodellen voor dummies

Een businessmodel schrijven wordt een eitje met 'Businessmodellen voor Dummies'. Dit handige boek helpt je bij het schrijven van een solide businessmodel, waarin je de doelen van je bedrijf vastlegt, zodat je aantrekkelijker wordt voor je klanten. Het behandelt onder meer hoe je je marktsegment afbakent, de positie van je bedrijf bepaalt, je concurrentie in kaart brengt en je strategie op de beste manier uitstippelt. Is het tijd voor een update van je businessmodel? Dan kun je niet zonder 'Businessmodellen voor Dummies'.

Jim Muehlhausen is de oprichter en CEO van het Business Model Institute. Hij is een veelgevraagd adviseur en spreker bij grote en kleine bedrijven en heeft vele zakelijke boeken op zijn naam staan.

Auteur | Jim Muehlhausen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781118547618
Boekomslag voor ISBN: 9789047008606
Boekomslag voor ISBN: 9789045350516
Boekomslag voor ISBN: 9789043008730


Boekn ©