Succesvol omgaan met moeilijke mensen

Succesvol omgaan met moeilijke mensen

Doeltreffende methoden om beter om te gaan met moeilijke klanten, collega¿s, managers en teams in uw werkomgeving
Op het werk worden we vaak geconfronteerd met moeilijke mensen. Ze werken tegen, hebben altijd commentaar, zijn negatief of weten het juist altijd beter. Zulke collega's of chefs kunnen het u aardig moeilijk maken en er zelfs voor zorgen dat u helemaal gedemotiveerd raakt.
In dit boek vindt u een heleboel doeltreffende strategieën die u helpen te voorkomen dat die moeilijke mensen uw zaak, uw carrière of uw zelfvertrouwen negatief beïnvloeden. U kunt niet altijd kiezen met welke mensen u samenwerkt, maar u kunt er wel voor kiezen op een succesvolle en positieve manier een einde te maken aan die moeilijke situaties!
Dankzij de technieken in dit boek leert u
* begrijpen waarom mensen moeilijk gedrag vertonen
* omgaan met moeilijke klanten, collega's, managers en teams
* optreden tegen negativisme
* problemen door te praten
* moeilijke relaties in een positieve richting ombuigen
* het beste te halen uit moeilijke mensen

Auteur | Karin Mannering
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024378548
Boekomslag voor ISBN: 9789043829618
Boekomslag voor ISBN: 9789044741452
Boekomslag voor ISBN: 9789044740684
Boekomslag voor ISBN: 9789058754790
Boekomslag voor ISBN: 9789076754321


Boekn ©