Marketing voor ondernemers

Marketing voor ondernemers

Over het boek:
Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele 'mainstream' marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien worden marketingmiddelen op een creatieve manier ingezet. Dit boek moet dan ook niet alleen starters inspireren, maar ook bestaande bedrijven die nieuwe groeipaden willen bewandelen.
Extra informatie met betrekking tot dit boek ''Marketing voor ondernemers'' (voorbeelden, een blog, enz.) kan worden gevonden op www.logicalmanagement.be.
Over de auteur(s):
Marc Logman is doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen. Hij is de oprichter van Logical Management, een bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van stappenplans voor allerhande marketing- en management problemen op maat van de opdrachtgever (van een bedrijfspecifiek marketingplan tot bedrijfsspecifieke checklists voor partnerships, het genereren van ideeën, business development, enz.). Hij schreef heel wat internationale artikels en won in 2008 een Internationale Award van SAVE International voor beste paper van het jaar. Hij is ook parttime programmadirecteur/adviseur bij Instima en gastprofessor aan business schools en universiteiten (zoals de Antwerp Management School).
Van de auteur verscheen ook al eerder het boek 'Marketingplan. Een stapsgewijs model met checklists, tools en tips' dat eerder gericht is op marketeers die actief zijn in reeds uitgebouwde markten. In dit opzicht is het complementair aan dit boek.

Auteur | Marc Logman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401441070
Boekomslag voor ISBN: 9789461262202
Boekomslag voor ISBN: 9789044135893
Boekomslag voor ISBN: 9789044138979
Boekomslag voor ISBN: 9789045352251
Boekomslag voor ISBN: 9781119668510


Boekn ©