Corporate Communicatie
Met dit boek wil de auteur een handleiding geven, waarin de 'basics' van communicatiemanagement duidelijk meegegeven worden en waar je als communicatiemanager (in spe) in de praktijk mee aan de slag kan.
Hoe begin ik aan de job? Hoe bouw ik een relatie op met mijn klanten, doelgroepen, leveranciers en stakeholders? Hoe bouw ik aan mijn communicatiestrategie (vanuit de bedrijfsstrategie)? Hoe leidt die strategie uiteindelijk tot een evenwichtig, budgettair verantwoord en vooral haalbaar communicatieplan?
Dit handboek voor de communicatiepraktijk wijst de weg en biedt 'en route' heel wat nuttige tips. Een boek dat teruggrijpt naar de basis van corporate communicatiemanagement. Voor starters en een bron van inspiratie, voor gevorderden een bron van reflectie.
Hoe begin ik aan de job? Hoe bouw ik een relatie op met mijn klanten, doelgroepen, leveranciers en stakeholders? Hoe bouw ik aan mijn communicatiestrategie (vanuit de bedrijfsstrategie)? Hoe leidt die strategie uiteindelijk tot een evenwichtig, budgettair verantwoord en vooral haalbaar communicatieplan?
Dit handboek voor de communicatiepraktijk wijst de weg en biedt 'en route' heel wat nuttige tips. Een boek dat teruggrijpt naar de basis van corporate communicatiemanagement. Voor starters en een bron van inspiratie, voor gevorderden een bron van reflectie.
Auteur | | Frank Vandenheede |
Taal | | Nederlands |
Type | | Onbekende bindwijze |
Categorie | | Mens & Maatschappij |