Verboden voor klanten

Verboden voor klanten

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid. Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met Verboden voor klanten, wij houden van fans ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! In dit boek vind je de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijg je waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.

Drs. Jessica van Wingerden MBA MCC is onderzoeker, ondernemer, spreker en auteur. Zij is werkzaam als directeur HR bij de Koninklijke Auris Groep en als onderzoeker verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. In 2012 verscheen haar boek Passie, Energie, Prestatie, over de kracht van werken met bevlogenheid.

Wim Schuurmans is ondernemer, auteur en gepassioneerd spreker. Hij deelt met aanstekelijke bevlogenheid zijn visie op de huidige belevenis- en betekeniseconomie tijdens lezingen en congressen. Zowel in 2012 als in 2013 heeft Het Financieele Dagblad zijn bedrijf Experientis B.V. benoemd tot FD Gazelle.

Auteur | Jessica van Wingerden
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789085066187
Boekomslag voor ISBN: 9780805097641
Boekomslag voor ISBN: 9789046901267
Boekomslag voor ISBN: 9789028057302
Boekomslag voor ISBN: 9780801859281
Boekomslag voor ISBN: 9789012582056


Boekn ©