Marketingcommunicatie, 4/E

Marketingcommunicatie, 4/E

Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie.

Nieuw in deze vierde editie
Hoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit.

In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties.

Doelgroep
Marketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.

Auteur | Patrick De Pelsmacker
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043029315
Boekomslag voor ISBN: 9789043009676
Boekomslag voor ISBN: 9789043014946
Boekomslag voor ISBN: 9789024367139
Boekomslag voor ISBN: 9789024547500
Boekomslag voor ISBN: 9789023418122


Boekn ©