Het Nieuwe Winkelen

Het Nieuwe Winkelen

De verkopen op internet nemen met 20 procent per jaar toe. Het aantal funshoppers daalt sterk, parkeertarieven stijgen en stadscentra worden onbereikbaar met de auto. Klanten kopen anders dan vroeger. Bewuster maar ook selectiever en ze zijn minder loyaal. De recessie maakt het er niet gemakkelijker op. Het is een kwestie van aanpassen om te overleven voor winkeliers, bedrijven en fabrikanten, want de klant dicteert de toekomst.

Nieuwe technieken en faciliteiten bieden maar vooral inspelen op de wensen van klanten wordt de uitdaging van de toekomst. Dit boek schetst de huidige ontwikkelingen en bereidt winkeliers voor op de nabije toekomst.

Auteur | Cor Molenaar
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781610399579
Boekomslag voor ISBN: 9789082160604
Boekomslag voor ISBN: 9789061134268
Boekomslag voor ISBN: 9789055131365
Boekomslag voor ISBN: 9789402227703
Boekomslag voor ISBN: 9789090111414


Boekn ©